Sprawozdanie z działalności Komisji Budżetu, Finansów, Rolnictwa i Aktywności Gospodarczej za 2012 rok
SPRAWOZDANIE
Z DZIAŁALNOŚCI KOMISJI BUDŻETU, FINANSÓW,
ROLNICTWA I AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ
RADY MIEJSKIEJ W GRYFINIE
ZA ROK 2012
Komisja Budżetu, Finansów, Rolnictwa i Aktywności Gospodarczej pracowała w następującym składzie do dnia 2 kwietnia 2012 roku:
-
Suchomski Marek – Przewodniczący Komisji
-
Namieciński Tomasz – Z-ca Przewodniczącego Komisji
-
Chmura – Nycz Magdalena - członek komisji
-
De La Torre Ewa – członek komisji
-
Kardasz Jarosław – członek komisji
-
Kasprzyk Elżbieta – członek komisji
-
Nikitiński Paweł – członek komisji
-
Piasecki Jerzy – członek komisji
od dnia 2 kwietnia 2012 r. Komisja pracowała w składzie:
-
Suchomski Marek – Przewodniczący Komisji
-
Namieciński Tomasz – Z-ca Przewodniczącego Komisji
-
De La Torre Ewa – członek komisji
-
Kardasz Jarosław – członek komisji
-
Kasprzyk Elżbieta – członek komisji
-
Nikitiński Paweł – członek komisji
-
Piasecki Jerzy – członek komisji
W oparciu o plan pracy na 2012 r. przyjęty uchwałą Rady Miejskiej Nr XV/137/11 dnia 29 grudnia 2011 r.
W okresie objętym sprawozdaniem Komisja odbyła 10 posiedzeń. Poza wypracowaniem stanowisk do projektów uchwał Komisja zrealizowała następujące zadania:
-
Oceniła sytuację finansową Gminy ze szczególnym uwzględnieniem poziomu zadłużenia.
-
Oceniła realizację udzielonych dotacji przez Gminę podmiotom spoza sektora finansów publicznych.
-
Oceniła sytuację finansów publicznych na podstawie sprawozdania Rb-NDS za okres do 31 marca 2012
-
Oceniła realizację udzielonych dotacji Gminie na realizację zadań zleconych przez jednostki z zakresu sektora finansów publicznych.
-
Oceniła sprawozdania z wykonania budżetu za 2011 rok
-
Otrzymała analizę założeń do uchwał okołobudżetowych na rok 2013 w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz taryf za wodę i ścieki.
-
Oceniła sytuację finansów publicznych na podstawie sprawozdania Rb-NDS za okres do 30 czerwca 2012
-
Analizowała informację z wykonania budżetu za I półrocze 2012
-
Otrzymała informację nt. realizacji strategicznych umów związanych z inwestycjami Parku Przemysłowego w Gardnie i Nabrzeża w Gryfinie (umowy, aneksy do umów, zakres prac)
-
Oceniła sytuację finansów publicznych na podstawie sprawozdania Rb-NDS za okres do 30 września 2012
-
Analizowała oceniała realizację budżetu za półrocze 2012 roku wybranych jednostek organizacyjnych Gminy Gryfino.
-
Analizowała projekt budżetu Gminy Gryfino na rok 2013
Wnioski komisji wypracowane do Rady Miejskiej i Burmistrza Miasta i Gminy Gryfino
-
Komisja wnioskowała o udzielenie informacji na temat zakresu kosztów i montażu finansowego remontu adaptacyjnego w siedzibie Biblioteki Publicznej przy ulicy Kościelnej w Gryfinie.
-
Komisja wnioskowała o udostępnienie wszelkiej dokumentacji z zebrania właścicieli lokali w budynku mieszkalnym nr 8, 10,12,14 położonym w Gryfinie przy ulicy B. Chrobrego na podstawie, której sporządzono akt notarialny z dnia 24.IX.1999 r. tj. uchwały, powiadomienie właścicieli wspólnoty o zebraniu, lista właścicieli wraz z podpisami.
-
Komisja wnioskowała o przygotowanie pisemnej informacji w następujących obszarach:
Uzbrojenie terenów inwestycyjnych Parku Przemysłowego w Gryfinie oraz Nabrzeża Regalicy w Gryfinie
-
Komisja wnioskowała o przedstawienie informacji na temat skutków podjęcia uchwały, odrzucenia lub braku rozstrzygnięcia w przypadku:
Rozpatrzenie wezwania do usunięcia naruszenia prawa dotyczącego uchwały Nr XLIX/529/10 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 28 stycznia 2010 r. – DRUK Nr 5/XXVI
-
Komisja wnioskowała o udostępnienie na posiedzenie Komisji statutów jednostek organizacyjnych gminy oraz zestawienia założeń planów finansowych na 2013 rok z poszczególnych wydziałów, jednostek organizacyjnych i instytucji gminnych do projektu budżetu na rok 2013.
-
Komisja wnioskowała o przedstawienie informacji nt: wydatków Gminy generowanych od stycznia 2010 roku do grudnia 2012 z tytułu:
- wykupu działek pod drogi publiczne i inne elementy infrastruktury od osób fizycznych i prawnych oraz wpływów do budżetu Gminy od stycznia 2010 roku do grudnia 2012 z tytułu opłat planistycznych i adiacenckich.
Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino udzielił odpowiedzi na wszystkie wypracowane wnioski komisji.
Przewodniczący Komisji
Marek Suchomski
|
udostępnił: BOR,
wytworzono: 2013-02-06,
odpowiedzialny/a: Agnieszka Grzegorczyk,
wprowadził/a: Ryszard Stempiński,
dnia: 2013-02-06 06:29:23
Lista poprzednich wersji:
Wprowadził |
Data modyfikacji |
Rodzaj modyfikacji |
Ryszard Stempiński |
2013-02-06 06:29:23 |
nowa pozycja |