Rok 2008 - zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

ZARZĄDZENIE NR 0151-116/08 BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO z dnia 31 lipca 2008r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2008 rok

ZARZĄDZENIE NR 0151 - 116 / 08
BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO
z dnia 31 lipca 2008r.

 

w sprawie zmiany budżetu gminy na 2008 rok.

Na podstawie art. 186 ust. 1 pkt 1, art. 188 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249 poz. 2104, Nr 169 poz. 1420; z 2006r. Nr 45 poz. 319, Nr 104 poz. 708, Nr 187 poz. 1381, Nr 170 poz. 1217 i poz. 1218, Nr 249 poz. 1832; z 2007r. Nr 82, poz. 560, Nr 88 poz. 587, Nr 115 poz. 791, Nr 140 poz. 984) oraz § 13 pkt 1 Uchwały Nr XIX/166/08 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 31 stycznia 2008 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Gryfino na 2008 rok zarządzam, co następuje:

§ 1. Zmniejsza się dochody gminy o kwotę 9.200,36 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFINIE
853    

Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej

   9.200,36
85395   Pozostała działalność 9.200,36
2328 Dotacje celowe otrzymane z powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego 9.200,36
  OGÓŁEM 9.200,36

§ 2. Zwiększa się dochody gminy o kwotę 9.200,36 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFINIE
853    

Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej

   9.200,36
85395   Pozostała działalność 9.200,36
2329 Dotacje celowe otrzymane z powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego 9.200,36
  OGÓŁEM 9.200,36

§ 3. Zmniejsza się wydatki gminy o kwotę 144.431 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie

Kwota

URZĄD MIASTA I GMINY W GRYFINIE
630    

Turystyka

20.000
63095   Pozostała działalność 20.000
4300 Zakup usług pozostałych 20.000
 
754     Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 16.700
75412   Ochotnicze straże pożarne 5.000
4300 Zakup usług pozostałych 2.000
4700 Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej 3.000
 
75416   Straż Miejska 5.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 2.000
4300 Zakup usług pozostałych 3.000
  75495   Pozostała działalność 6.700
4300 Zakup usług pozostałych 5.000
6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek 1.700
 
758     Różne rozliczenia 103.731
75818   Rezerwy ogólne i celowe 103.731
4810 Rezerwy 103.731
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFINIE
851     Ochrona zdrowia 4.000
85153   Zwalczanie narkomanii 4.000
4300 Zakup usług pozostałych 4.000
OGÓŁEM 144.431

§ 4. Zwiększa się wydatki gminy o kwotę 144.431 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie

Kwota

URZĄD MIASTA I GMINY W GRYFINIE
630    

Turystyka

20.000
63095   Pozostała działalność 20.000
4270 Zakup usług remontowych 20.000
 
750     Administracja publiczna   6.000
75022   Rady gmin (miast i miast na prawach powiatu) 6.000
6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych 6.000
 
754     Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 16.700
75412   Ochotnicze straże pożarne 10.000
4270 Zakup usług remontowych 10.000
 
75416   Straż Miejska 3.000
4270 Zakup usług remontowych 3.000
  75495   Pozostała działalność 3.700
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.700
 
756     Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem   89.280
75647   Pobór podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych 89.280
4100 Wynagrodzenia agencyjno-prowizyjne 30.000
4300 Zakup usług pozostałych 54.280
4610 Koszty postępowania sądowego i prokuratorskiego 5.000
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFINIE
851     Ochrona zdrowia 4.000
 85154   Przeciwdziałanie alkoholizmowi 4.000
4260 Zakup energii 4.000
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W GRYFINIE
926     Kultura fizyczna i sport 8.451
 92601   Obiekty sportowe 8.451
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 7.200
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 1.075
4120 Składki na Fundusz Pracy 176
OGÓŁEM 144.431

§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta i Gminy.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino

Henryk Piłat

 

U Z A S A D N I E N I E

Dział 630

20.000 zł – zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Planowania Przestrzennego, Strategii, Rozwoju i Inwestycji z przeznaczeniem na wydatki związane z remontem plaży miejskiej;

Dział 750

6.000 zł – dodatkowe środki przyznaje się na wniosek Kierownika Biura Obsługi Rady i Burmistrza z przeznaczeniem na brakujące środki na trwającego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostarczenie i instalacja systemu do kompleksowej obsługi Rady Miejskiej w Gryfinie”;

Dział 754

10.000 zł – zmian dokonuje się na wniosek Kierownika Wydziału Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego z przeznaczeniem na bieżące remonty sprzętu pożarniczego;
6.700 zł – zmian dokonuje się na wniosek Komendanta Straży Miejskiej z przeznaczeniem na bieżące wydatki związane z funkcjonowaniem Straży Miejskiej;

Dział 756

89.280 zł – dodatkowe środki przyznaje się na wniosek Naczelnika Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych z przeznaczeniem na:

  • prowizje dla sołtysów, które od 1 stycznia 2008r. uległy zwiększeniu i wynoszą 10% od pobranych i terminowo odprowadzonych podatków – 30.000 zł,
  • opłaty kancelaryjne, w związku z trwającym postępowaniem podatkowym wobec Z.E. Dolna Odra S.A. z tytułu podatku od nieruchomości za lata 2002-2003 i 2007, oraz opłaty komornicze, opinie biegłych, ekspertyzy, koszty egzekucyjne itp. – 54.280 zł;
  • za opłaty sądowe w zakresie windykacji należności gminnych i inne opłaty związane z postępowaniami egzekucyjnymi przed sądami itp. – 5.000 zł

Dział 851

4.000 zł – zmian w planie wydatków dokonuje się na wniosek Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryfinie;

Dział 926

8.451 zł – dodatkowe środki przyznaje się na wniosek Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gryfinie z przeznaczeniem na wydatki związane z zatrudnieniem pracownika, który zajmie się organizacją i prowadzeniem prac społecznie użytecznych w 2008r. w ramach prac interwencyjnych na okres 6 m-cy;
 

Sporządziła:
Anita Makowska-Wilk

 
 

Szanowni Państwo!

W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych. Kliknięcie przycisku „Przejdź do serwisu” oznacza zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania serwisu.


Klauzula informacyjna ogólna

W związku z zapisami art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74 -100 Gryfino
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: burmistrz@gryfino.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: iod@gryfino.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu:
    1. realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017r., poz. 1875 ze zm.) oraz z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych), a także obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Gminy;
    2. zawarcia i realizacji umów;
    3. ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
    4. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
    5. w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
    1. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
    2. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą przetwarzanie odbywa się do czasu wycofania tej zgody.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy przetwarzanie odbywa się przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po zakończeniu i rozliczeniu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
    Ponadto w przypadku umów o dofinansowanie dane osobowe od momentu pozyskania przechowywane są przez okres wynikający z umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych.
  6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do treści danych oraz otrzymywania ich kopii na podstawie  art. 15 RODO;
    2.  prawo do żądania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO,
      w przypadku gdy:
      • dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na podstawie art. 17 RODO, w przypadku gdy:
      • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
      • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
      • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
      • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, w przypadku gdy:
      • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
      • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      • administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
    5. prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO, w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
      • przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
      • przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; 
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, którego podstawą prawną jest:
      • niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego  w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi bądź
      • niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.

      Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. W razie wniesienia sprzeciwu, administrator nie może już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
       

  7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
    Organem właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe, podanie danych osobowych jest dobrowolne albo jest wymogiem ustawowym lub umownym.
  10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Przejdź do serwisu