Rok 2008 - zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

ZARZĄDZENIE NR 0151-99/08 BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO z dnia 23 czerwca 2008r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2008 rok

ZARZĄDZENIE NR 0151-99/08
BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO
z dnia   23  czerwca 2008r.
 

w sprawie zmiany budżetu gminy na 2008 rok

Na podstawie art. 186 ust. 1 pkt 1, art. 188 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249 poz. 2104, Nr 169 poz. 1420; z 2006r. Nr 45 poz. 319, Nr 104 poz. 708, Nr 187 poz. 1381, Nr 170 poz. 1217 i poz. 1218, Nr 249 poz. 1832; z 2007r. Nr 82, poz. 560, Nr 88 poz. 587, Nr 115 poz. 791, Nr 140 poz. 984) oraz § 13 pkt 1 Uchwały Nr XIX/166/08 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 31 stycznia 2008 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Gryfino na 2008 rok zarządzam, co następuje:

§ 1. Zmniejsza się wydatki gminy o kwotę 205.600 zł

Dział

Rozdział

Paragraf

Wyszczególnienie

Kwota

URZĄD MIASTA I GMINY W GRYFINIE

758

 

  

Różne rozliczenia

70.000

75818

  

Rezerwy ogólne i celowe

70.000

4810

Rezerwy

70.000

 

801

 

 

Oświata i wychowanie

10.600

80101

Szkoły podstawowe

10.000

4270

Zakup usług remontowych

10.000

80195

Pozostała działalność

600

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

600

OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W GRYFINIE

926

 

 

Kultura fizyczna i sport

75.000

92601

Obiekty sportowe

75.000

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

10.000

4270

Zakup usług remontowych

50.000

4300

Zakup usług pozostałych

15.000

OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

852

 

 

Pomoc społeczna

50.000

85219

Ośrodki pomocy społecznej

5.000

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

5.000

85228

Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze

45.000

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

45.000

OGÓŁEM

205.600

§ 2. Zwiększa się wydatki gminy o kwotę 205.600 zł

Dział

Rozdział

Paragraf

Wyszczególnienie

Kwota

URZĄD MIASTA I GMINY W GRYFINIE

754

 

 

Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa

70.000

75412

 

Ochotnicze straże pożarne

70.000

3020

Wydatki osobowe niezliczone do wynagrodzeń

3.000

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

32.000

4260

Zakup energii

5.000

4270

Zakup usług remontowych

13.000

4370

Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej

2.000

4430

Różne opłaty i składki

15.000

 

801

 

 

Oświata i wychowanie

10.000

80101

 

Szkoły podstawowe

10.000

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

10.000

GIMNAZJUM W GRYFINIE

801

 

 

Oświata i wychowanie

600

80110

 

Gimnazja

600

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

600

OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W GRYFINIE

926

 

 

Kultura fizyczna i sport

75.000

92601

Obiekty sportowe

75.000

6060

Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych

75.000

OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFINIE

852

 

 

Pomoc społeczna

50.000

85219

 

Ośrodki pomocy społecznej

5.000

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

5.000

85228

 

Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze

45.000

4170

Wynagrodzenia bezosobowe

45.000

OGÓŁEM

205.600

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta i Gminy.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino

Henryk Piłat

 

UZASADNIENIE

Dział 754

  • 70.000 zł – dodatkowe środki wprowadza się na wniosek Kierownika Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego, z przeznaczeniem na zabezpieczenie wydatków związanych z prawidłowym funkcjonowaniem jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych;

Dział 801

  • 600 zł – zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych, przenosząc środki będące w dyspozycji w/w wydziału do planu finansowego Gimnazjum w Gryfinie na zakup materiałów niezbędnych do przygotowania Gali Laureatów 2007/2008;
  • 10.000 zł – zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Planowania Przestrzennego, Strategii, Rozwoju i Inwestycji z przeznaczeniem na sfinansowanie wynagrodzenia bezosobowego z tytułu zleceń zawartych za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją robót remontowo-budowlanych obiektów oświatowych;

Dział 852

  • 50.000 zł – zmiany dokonuje się na wniosek Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryfinie w celu prawidłowego zaklasyfikowania wydatkowanych środków;

Dział 926

  • 75.000 zł – zmian w planie wydatków dokonuje się na wniosek Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gryfinie na zakup trybun na nowo wybudowanym boisku ze sztuczną nawierzchnią oraz na zakup sprzętu pływającego (2 kajaki) dla uczniów szkół gryfińskich, którzy uzyskali awans do ogólnopolskiej olimpiady młodzieży w kajakarstwie, kajaki na podstawie umowy użyczenia zostaną przekazane dla sekcji kajakowej KS „Energetyk” w Gryfinie;

Sporządziła:
Anita Makowska-Wilk

 
 

Szanowni Państwo!

W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych. Kliknięcie przycisku „Przejdź do serwisu” oznacza zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania serwisu.


Klauzula informacyjna ogólna

W związku z zapisami art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74 -100 Gryfino
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: burmistrz@gryfino.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: iod@gryfino.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu:
    1. realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017r., poz. 1875 ze zm.) oraz z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych), a także obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Gminy;
    2. zawarcia i realizacji umów;
    3. ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
    4. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
    5. w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
    1. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
    2. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą przetwarzanie odbywa się do czasu wycofania tej zgody.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy przetwarzanie odbywa się przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po zakończeniu i rozliczeniu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
    Ponadto w przypadku umów o dofinansowanie dane osobowe od momentu pozyskania przechowywane są przez okres wynikający z umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych.
  6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do treści danych oraz otrzymywania ich kopii na podstawie  art. 15 RODO;
    2.  prawo do żądania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO,
      w przypadku gdy:
      • dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na podstawie art. 17 RODO, w przypadku gdy:
      • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
      • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
      • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
      • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, w przypadku gdy:
      • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
      • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      • administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
    5. prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO, w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
      • przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
      • przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; 
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, którego podstawą prawną jest:
      • niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego  w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi bądź
      • niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.

      Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. W razie wniesienia sprzeciwu, administrator nie może już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
       

  7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
    Organem właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe, podanie danych osobowych jest dobrowolne albo jest wymogiem ustawowym lub umownym.
  10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Przejdź do serwisu