Rok 2011
Data ogłoszenia:2011-04-11
Tytuł:Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w drodze zlecenia, w ramach współpracy z organizacjami pozarządowymi.

Załącznik do
Zarządzenia Nr 0050.38.2011
Burmistrza    Miasta i Gminy Gryfino
z dnia 7 kwietnia 2011 r.   

 

Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino 
ogłasza

otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w drodze zlecenia,
w ramach współpracy z organizacjami pozarządowymi.

 

zadanie nr KF/15/2011

  • Organizacja współzawodnictwa sportowego w zakresie piłki ręcznej seniorów w tym sfinansowanie stypendiów sportowych dla zawodników.
    - kwota przeznaczona z budżetu gminy na realizację zadania wynosi 210.000 zł (z czego na sfinansowanie stypendiów sportowych dla zawodników kwota – 130.000 zł)

zadanie nr KF/16/2011

  • Organizacja współzawodnictwa sportowego w zakresie piłki nożnej seniorów na terenie Miasta i Gminy Gryfina w tym sfinansowanie stypendiów sportowych dla zawodników.
    - kwota przeznaczona z budżetu gminy na realizację zadania wynosi 426.000 zł (z czego na sfinansowanie stypendiów sportowych dla zawodników kwota – 176.000 zł)

zadanie nr KF/23/2011

  • Przygotowanie zawodnika z terenu Miasta i Gminy Gryfino do supermaratonu.
    - kwota przeznaczona z budżetu gminy na realizację zadania wynosi 5.000 zł
  1. Postępowanie konkursowe i zasady przyznawania dotacji na realizację zadania określają przepisy:
    1. Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o  działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536),
    2. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonanego zadania (Dz. U. z 2011 r. Nr 6, poz.25),
    3. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.).
  2. Podmioty uprawnione do złożenia oferty:
    O przyznanie dotacji mogą się ubiegać organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
  3. Termin realizacji zadania:
    Zadania przeznaczone jest do realizacji w drodze zlecenia w terminie od dnia popisania umowy do 31 grudnia 2011 r.
  4. Warunki realizacji zadania:
    1. W otwartym konkursie ofert mogą uczestniczyć organizacje pozarządowe oraz inne podmioty wymienione  w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które łącznie spełniają następujące warunki:
      1. zamierzają realizować zadanie na rzecz mieszkańców gminy Gryfino,
      2. prowadzą działalność statutową w dziedzinie objętej konkursem,
      3. przedstawią w terminie prawidłowo sporządzoną ofertę na stosownym formularzu [Załącznik 1] pdf, rtf.

    Uwaga: Forma realizacji zadań – wspieranie. Wymagany jest wkład własny w wysokości co najmniej 5% wartości wnioskowanej dotacji, w tym co najmniej 2,5% wkładu finansowego. Dopuszczalne jest wykazanie pozostałego wkładu własnego osobowego.

    1. Oferta powinna zawierać:
      • szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji, zawierający opis i harmonogram planowanego działania,
      • termin i miejsce realizacji zadania,
      • kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania,
      • informację o wcześniejszej działalności podmiotu składającego ofertę w zakresie, którego zadanie dotyczy,
      • informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych, zapewniających wykonanie zadanie,
      • informację o wysokości środków finansowych własnych, a także uzyskanych na realizację tego zadania z innych źródeł,
      • deklarację o zamiarze odpłatnego lub nieodpłatnego wykonania zadania.
    2. Do oferty należy dołączyć:
      • aktualny odpis potwierdzający wpis do właściwej ewidencji lub rejestru dotyczącego statusu prawnego podmiotu i prowadzonej przez niego działalności,
      • aktualny statut,
      • dokument upoważniający daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dotyczy podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotu bądź wskazują inne osoby,
      • aktualne pełnomocnictwo do składania wniosku o dotację na realizację zadania, podpisywania umów w tym zakresie, dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywanie ich rozliczeń – dotyczy podmiotów, które działają na danym terenie na zasadzie oddziału terenowego, koła lub filii i nie mają osobowości prawnej,
      • imienna lista zawodników zawierająca: imię, nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania i PESEL
      • regulamin
    3. Podmioty, o których mowa w pkt II, uprawnione do składania oferty, mogą złożyć ofertę wspólną w której wskazuj się:
      • jakie działania w ramach realizacji zadania publicznego będą wykonywać poszczególni oferenci,
      • sposób reprezentacji podmiotów wobec organu administracji publicznej.

      Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są do przedłożenia umowy zawartej pomiędzy oferentami, określającą zakres ich świadczeń składających się na realizację zadania publicznego.

  5. Oferty konkursowe należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie opatrzonej numerem konkursu, nazwą zadania oraz pieczątką organizacji w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie, przy ul. 1 Maja 16 lub przesłać pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie w terminie do 4 maja 2011 roku. Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
  6. Tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty:
    1. Złożone w konkursie oferty przekazywane są do Wydziałów merytorycznie odpowiedzialnych za ich realizację. Następnie kierowane są pod obrady Komisji Opiniującej. Komisja zapoznaje się z ofertami i przedkłada swoje opinie Burmistrzowi Miasta i Gminy Gryfino.
    2. Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino dokonuje wyboru ofert, biorąc pod uwagę:
      1. opinię komisji konkursowej,
      2. możliwość realizacji zadania przez podmiot składający ofertę, posiadane zasoby kadrowe i rzeczowe oraz doświadczenie w realizacji podobnego zadania,
      3. zgodność oferty z opisem zadania,
      4. przedstawioną kalkulację kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania (ocena kalkulacji kosztów pod kątem ich celowości, oszczędności oraz efektywności wykonania),
      5. proponowaną jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których podmiot będzie realizował zadanie publiczne,
      6. wysokość środków własnych i publicznych przeznaczonych na realizację zadania,
      7. rzetelność wykonania zadania i terminowość rozliczania dotacji w latach poprzednich.
    3. Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino zastrzega sobie prawo do dokonania zmian dotyczących zakresu rzeczowego oraz kosztów w przedstawionym kosztorysie i harmonogramie.
    4. Kwoty na realizację zadań mogą ulec zmniejszeniu. W takim przypadku oferentowi przysługuje prawo do negocjowania zmniejszenia zakresu rzeczowego zadania lub rezygnacji z jego realizacji.
    5. Ostateczną decyzję o wyborze ofert oraz wysokości udzielonego dofinansowania podejmie Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino w formie Zarządzenia. Jawność konkursu ofert realizowana będzie przez publikację wyników w Biuletynie Informacji Publicznej oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie.
    6. Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino może odmówić podmiotowi wyłonionemu w konkursie przyznania dotacji i podpisania umowy w przypadku, gdy okaże się, iż podmiot lub jego reprezentanci utracą zdolności do czynności prawnych, zostaną ujawnione nieznane wcześniej okoliczności podważające wiarygodność merytoryczną lub finansową oferenta.
    7. Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino może odwołać otwarty konkurs ofert w części lub w całości bez podania przyczyny.
    8. Wszystkie podmioty, które złożą ofertę otrzymają pisemną informację o wynikach otwartego konkursu ofert.
    9. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.
    10. Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania regulować będzie umowa, zawarta przed rozpoczęciem realizacji zadania.

    Uwagi:

    1. Każda strona kopii składanych dokumentów powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby.
    2. Złożone oferty, które będą niekompletne a pozostaną nieuzupełnione w ciągu 3 dni od powiadomienia o brakach, zostaną automatycznie odrzucone.

                                                             

INFORMACJA NA TEMAT ŚRODKÓW WYDATKOWANYCH PRZEZ GMINĘ GRYFINO

NA REALIZACJĘ ZADAŃ Z ZAKRESU WSPÓŁPRACY
Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI  W ROKU 2010

zgodnie z art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.z 2010 r. Nr 234, poz. 1536).

Zadanie Kwota
KS Energetyk - organizacja współzawodnictwa sportowego w zakresie piłki ręcznej seniorów 75.000
KS Energetyk - organizacja współzawodnictwa sportowego w zakresie piłki nożnej seniorów na terenie Miasta i Gminy Gryfina 250.000
KS Energetyk - „Dofinansowanie szkolenia zawodników uczestniczących w współzawodnictwie sportowym w zakresie piłki ręcznej seniorów na terenie  Miasta i Gminy Gryfina, uczestniczących w rozgrywkach na poziomie minimum II ligi” 170.789
KS Energetyk - Dofinansowanie szkolenia zawodników uczestniczących w współzawodnictwie sportowym w zakresie piłki nożnej seniorów na terenie  Miasta i Gminy Gryfina, uczestniczących w rozgrywkach na poziomie minimum IV ligi 212.211
MKS Hermes - Przygotowanie zawodnika z terenu Miasta i Gminy Gryfino do supermaratonu 10.000

Aktualne:Nie
Informacja o wytworzeniu danych Poprzednie wersje danych
 

Szanowni Państwo!

W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych. Kliknięcie przycisku „Przejdź do serwisu” oznacza zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania serwisu.


Klauzula informacyjna ogólna

W związku z zapisami art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74 -100 Gryfino
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: burmistrz@gryfino.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: iod@gryfino.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu:
    1. realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017r., poz. 1875 ze zm.) oraz z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych), a także obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Gminy;
    2. zawarcia i realizacji umów;
    3. ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
    4. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
    5. w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
    1. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
    2. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą przetwarzanie odbywa się do czasu wycofania tej zgody.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy przetwarzanie odbywa się przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po zakończeniu i rozliczeniu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
    Ponadto w przypadku umów o dofinansowanie dane osobowe od momentu pozyskania przechowywane są przez okres wynikający z umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych.
  6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do treści danych oraz otrzymywania ich kopii na podstawie  art. 15 RODO;
    2.  prawo do żądania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO,
      w przypadku gdy:
      • dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na podstawie art. 17 RODO, w przypadku gdy:
      • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
      • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
      • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
      • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, w przypadku gdy:
      • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
      • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      • administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
    5. prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO, w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
      • przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
      • przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; 
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, którego podstawą prawną jest:
      • niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego  w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi bądź
      • niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.

      Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. W razie wniesienia sprzeciwu, administrator nie może już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
       

  7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
    Organem właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe, podanie danych osobowych jest dobrowolne albo jest wymogiem ustawowym lub umownym.
  10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Przejdź do serwisu