Rok 2008 - zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

ZARZĄDZENIE NR 0151-190/08 BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO z dnia 12 grudnia 2008r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2008 rok.

ZARZĄDZENIE NR 0151-190/08
BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO
z dnia 12  grudnia 2008r.


w sprawie zmiany budżetu gminy na 2008 rok

Na podstawie art. 186 ust. 1 pkt 1, art. 188 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249 poz. 2104, Nr 169 poz. 1420; z 2006r. Nr 45 poz. 319, Nr 104 poz. 708, Nr 187 poz. 1381, Nr 170 poz. 1217 i poz. 1218, Nr 249 poz. 1832; z 2007r. Nr 82, poz. 560, Nr 88 poz. 587, Nr 115 poz. 791, Nr 140 poz. 984, z 2008r. Nr 180, poz. 1112 ) oraz § 13 pkt 1 Uchwały Nr XIX/166/08 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 31 stycznia 2008 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Gryfino na 2008 rok zarządzam, co następuje:

§ 1. Zwiększa się dochody gminy o kwotę 14.897 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
ZESPÓŁ SZKÓL OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W GRYFINIE 6.300
854    

Edukacyjna opieka wychowawcza

6.300
85415   Pomoc materialna dla uczniów 6.300
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin 6.300
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFINIE 8.597
851     Ochrona zdrowia 97
85195   Pozostała działalność 97
2010 Dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami 97
 
852     Pomoc społeczna 8.500
85219   Ośrodki pomocy społecznej 8.500
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin 8.500
OGÓŁEM 14.897

§ 2. Zmniejsza się dochody gminy o kwotę  291.685 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFINIE 291.685
852     Pomoc społeczna 291.685
85213   Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej, niektóre świadczenia rodzinne oraz za osoby uczestniczące w zajęciach w centrum integracji społecznej 5.574
2010 Dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami 5.574
85214   Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe 270.168
2010 Dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami 72.168
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin 198.000
85228   Usługi specjalistyczne 15.943
2010 Dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami 15.943

OGÓŁEM

291.685

§ 3. Zmniejsza się wydatki gminy o kwotę 581.684,31 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie

Kwota

URZĄD MIASTA I GMINY W GRYFINIE 276.622
700     Gospodarka mieszkaniowa 165.000
70095   Pozostała działalność 165.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 15.000
4260 Zakup energii 150.000
 
750     Administracja publiczna 61.000
75023   Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) 61.000
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 18.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 43.000
 
754     Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 10.000
75416   Straż miejska 2.000
4300 Zakup usług pozostałych 2.000
75495   Pozostała działalność 8.000
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 8.000
 
852     Pomoc społeczna 13.022
85212   Świadczenia rodzinne, zaliczka alimentacyjna oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 10.200
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 6.150
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 4.050
85213   Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej, niektóre świadczenia rodzinne oraz za osoby uczestniczące w zajęciach w centrum integracji społecznej 2.822
4130 Składki na ubezpieczenie zdrowotne 2.822
 
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 27.600
90078   Usuwanie skutków klęsk żywiołowych 22.000
4270 Zakup usług remontowych 22.000
90001   Gospodarka ściekowa i ochrona wód 3.500
4300 Zakup usług pozostałych 3.500
90013   Schroniska dla zwierząt 2.100
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 2.100
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFINIE 290.062,31
852     Pomoc społeczna 290.062,31
85212   Świadczenia rodzinne, zaliczka alimentacyjna oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 1.199,31
4440 Odpis na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 1.199,31
85213   Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej, niektóre świadczenia rodzinne oraz za osoby uczestniczące w zajęciach w centrum integracji społecznej 2.752
4130 Składki na ubezpieczenie zdrowotne 2.752
85214   Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe 270.168
3110 Świadczenia społeczne 270.168
85228   Usługi specjalistyczne 15.943
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 10.000
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 1.800
4120 Składki na Fundusz Pracy 600
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 3.543
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W GRYFINIE 15.000
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 15.000
90095   Pozostała działalność 15.000
6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek  budżetowych 15.000

OGÓŁEM

581.684,31

§ 4. Zwiększa się wydatki gminy o kwotę 304.896,31 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie

Kwota

URZĄD MIASTA I GMINY W GRYFINIE 274.999,31
700     Gospodarka mieszkaniowa 165.000
70095   Pozostała działalność 165.000
4270 Zakup usług remontowych 5.000
4300 Zakup usług pozostałych 160.000
 
750     Administracja publiczna 61.000
75023   Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) 61.000
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 18.000
4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 3.000
4300 Zakup usług pozostałych 40.000
 
754     Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 10.000
75416   Straż miejska 3.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.000
75495   Pozostała działalność 7.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.000
4300 Zakup usług pozostałych 4.000
 
852     Pomoc społeczna 11.399,31
85212   Świadczenia rodzinne, zaliczka alimentacyjna oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 11.399,31
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 6.500
4120 Składki na Fundusz Pracy 159
4300 Zakup usług pozostałych 4.000
4440 Odpis na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 690,31
4610 Koszty postępowania sądowego i prokuratorskiego 50
 
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 27.600
90078   Usuwanie skutków klęsk żywiołowych 22.000
4210 Zakup usług remontowych 22.000
90001   Gospodarka ściekowa i ochrona wód 3.500
4430 Różne opłaty i składki 3.500
90013   Schroniska dla zwierząt 2.100
4300 Zakup usług pozostałych 2.100
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFINIE 8.597
851     Ochrona zdrowia 97
85195   Pozostała działalność 97
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 62
4120 Składki na Fundusz Pracy 10
4300 Zakup usług pozostałych 25
 
852     Pomoc społeczna 8.500
85219   Ośrodki pomocy społecznej 8.500
4300 Zakup usług pozostałych 8.500
ZESPÓŁ SZKÓL OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W GRYFINIE 6.300
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 6.300
85415   Pomoc materialna dla uczniów 6.300
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 4.600
4260 Zakup energii 1.700
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W GRYFINIE 15.000
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 15.000
90095   Pozostała działalność 15.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 5.000
4270 Zakup usług remontowych 10.000
OGÓŁEM 304.896,31

§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta i Gminy.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino

Henryk Piłat

 

U Z A S A D N I E N I E

Dział 700

  • 165.000 zł – zmian w planie wydatków dokonuje się na wniosek Wydziału Gospodarki komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska z przeznaczeniem na utrzymanie zasobu mieszkaniowego (media, konserwacje, sprzątanie);

Dział 750

  • 43.000 zł – zmian w planie wydatków dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Organizacyjnego,
  • 18.000 zł – zmiany w planie wydatków są niezbędne w związku z ostatecznym rozliczeniem wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń;

Dział 754

  • 10.000 zł – zmian w planie wydatków dokonuje się na wniosek Komendanta Straży Miejskiej;

Dział 851

  • 97zł – zwiększenia dokonuje się zgodnie z zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 557/2008, które zwiększa Gminie dotację celową z przeznaczeniem na pokrycie kosztów wydawania przez gminy decyzji o potwierdzaniu prawa do świadczeń zdrowotnych w 2008r.;

Dział 852

  •  8.500 zł – zwiększenia dokonuje się zgodnie z zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 590/2008, które zwiększa Gminie dotację celową  na zadania własne z przeznaczeniem na bieżące funkcjonowanie ośrodka pomocy społecznej,
  • 5.574 zł - zmniejszenia dokonuje się zgodnie z zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 561/2008, które zmniejsza Gminie dotację celową  na zadania zlecone,
  • 72.168 zł - zmniejszenia dokonuje się zgodnie z zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 561/2008, które zmniejsza Gminie dotację celową   na zadania zlecone,
  • 198.000 zł - zmniejszenia dokonuje się zgodnie z zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 590/2008, które zmniejsza Gminie dotację celową    na zadania własne,
  • 15.943 zł - zmniejszenia dokonuje się zgodnie z zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 561/2008, które zmniejsza Gminie dotację celową dzy dysponentami dokonuje się zgodnie z wnioskiem Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Gryfinie,
  • 4.050 zł -  zmian w planie wydatków dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Spraw  Społecznych w związku z koniecznością pokrycia opłat pocztowych i innych bieżących wydatków,
  • 6.150 zł – zmiany w planie wydatków są niezbędne w związku z ostatecznym rozliczeniem wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń;

Dział 854

  •  6.300 zł – zwiększenia dokonuje się zgodnie z zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 559/2008, które zwiększa Gminie dotację celową na pomoc materialną dla uczniów o charakterze edukacyjnym – Rządowy program wyrównywania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży w 2008r. „Aktywizacja jednostek samorządu terytorialnego  i organizacji pozarządowych”,

Dział 900

  • 22.000 zł – zmian planu wydatków dokonuje się na wniosek  Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego z przeznaczeniem na doposażenie magazynu przeciwpowodziowego,
  • 2.100 zł - zmian w planie wydatków dokonuje się na wniosek Wydziału Gospodarki komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska z przeznaczeniem na utrzymanie bezpańskich psów w kojcach do czasowego ich przetrzymywania,
  • 3.500 zł - zmian w planie wydatków dokonuje się na wniosek Wydziału Gospodarki komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska z przeznaczeniem na opłaty środowiskowe z tytułu wprowadzania wód opadowych do środowiska,
  • 15.000 zł - zmian dokonuje się na wniosek Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gryfinie, a podyktowane są koniecznością modernizacji oświetlenia na Targowisku Miejskim.

Sporządziła:
Sylwia Skrzyniarz

 
 

Szanowni Państwo!

W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych. Kliknięcie przycisku „Przejdź do serwisu” oznacza zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania serwisu.


Klauzula informacyjna ogólna

W związku z zapisami art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74 -100 Gryfino
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: burmistrz@gryfino.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: iod@gryfino.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu:
    1. realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017r., poz. 1875 ze zm.) oraz z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych), a także obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Gminy;
    2. zawarcia i realizacji umów;
    3. ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
    4. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
    5. w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
    1. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
    2. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą przetwarzanie odbywa się do czasu wycofania tej zgody.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy przetwarzanie odbywa się przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po zakończeniu i rozliczeniu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
    Ponadto w przypadku umów o dofinansowanie dane osobowe od momentu pozyskania przechowywane są przez okres wynikający z umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych.
  6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do treści danych oraz otrzymywania ich kopii na podstawie  art. 15 RODO;
    2.  prawo do żądania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO,
      w przypadku gdy:
      • dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na podstawie art. 17 RODO, w przypadku gdy:
      • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
      • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
      • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
      • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, w przypadku gdy:
      • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
      • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      • administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
    5. prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO, w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
      • przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
      • przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; 
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, którego podstawą prawną jest:
      • niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego  w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi bądź
      • niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.

      Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. W razie wniesienia sprzeciwu, administrator nie może już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
       

  7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
    Organem właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe, podanie danych osobowych jest dobrowolne albo jest wymogiem ustawowym lub umownym.
  10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Przejdź do serwisu