Pozycje {{result.pagefrom}} do {{result.pageto}} z {{result.pageof}}
Udzielenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką lub zmiany treści tej licencji na terenie Gminy Gryfino
KARTA INFORMACYJNA
URZĄD MIASTA I GMINY W GRYFINIE ul.1 Maja 16
tel. 91-416-20-11, 91-416-37-80, fax 91-416-27-02
BMK II/3
10.05.2024r.
UDZIELENIE LICENCJI NA WYKONYWANIE KRAJOWEGO TRANSPORTU DROGOWEGO W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB TAKSÓWKĄ LUB DOKONANIE ZMIANY TREŚCI TEJ LICENCJI NA TERENIE GMINY GRYFINO
Podstawa prawna: art. 7 ust. 4 pkt 3 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydawanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1220)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o udzielenie licencji, zmianę licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką na terenie Miasta i Gminy Gryfino lub
Załączniki:
zaświadczenie o niekaralności z KRK
oświadczenie o niekaralności (załącznik nr 1) lub
oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 2) lub
wykaz kierowców (załącznik nr 3) lub
wykaz pojazdów (załącznik nr 4) lub
dowód uiszczenia opłaty za wydanie licencji
kserokopia prawa jazdy (oryginał do wglądu)
kserokopia dowodu rejestracyjnego pojazdu (oryginał do wglądu)
kserokopia orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy (oryginał do wglądu)
kserokopia orzeczenia o braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy (oryginał do wglądu)
II. OPŁATY:
Opłatę należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie – Bank Pekao S.A. Oddział w Gryfinie 61 1240 3855 1111 0010 1241 6308 lub w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie, bezgotówkowo przy wykorzystaniu terminali płatniczych obsługiwanych przez pracowników Urzędu lub w samoobsługowym opłatomacie znajdującym się na parterze budynku urzędu.
opłata administracyjna za udzielenie licencji na okres:
- od 2 do 15 lat - 200 zł + 11% za każdy wypis
- powyżej 15 do 30 lat - 250 zł + 11% za każdy wypis
- powyżej 30 do 50 lat - 300 zł + 11% za każdy wypis
opłata administracyjna za zmianę treści licencji udzielonej na okres:
- od 2 do 15 lat – 20,00 zł
- powyżej 15 do 30 lat – 25,00 zł
- powyżej 30 do 50 lat – 30,00 zł
opłata administracyjna za zmianę wypisu z licencji:
- od 2 do 15 lat – 22,00 zł
- powyżej 15 do 30 lat – 27,50 zł
- powyżej 30 do 50 lat – 33,00 zł
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do miesiąca, w sprawach szczególnie złożonych nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie, za pośrednictwem Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. 1 Maja 16 (parter, pok. 8),
nr telefonu 91-416-20-11 wew. 208 e-mail: gospodarka.komunalna@gryfino.pl
VI. UWAGI:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Interesantów.
udostępnił: BMK,
wytworzono: 2006-12-07,
odpowiedzialny/a: Robert Adameczek,
wprowadził/a: Ryszard Stempiński,
dnia: 2024-05-21 08:47:23