Pozycje {{result.pagefrom}} do {{result.pageto}} z {{result.pageof}}
Wydanie zaświadczenia o posiadaniu tytułu prawnego do zajmowanego lokalu, wchodzącego w skład mieszkaniowego zasobu Gminy
KARTA INFORMACYJNA
URZĄD MIASTA I GMINY W GRYFINIE ul.1 Maja 16
tel. 91-416-20-11, 91-416-37-80, fax 91-416-27-02
BMK III/3I
25.01.2023 r.
WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O POSIADANIU TYTUŁU PRAWNEGO DO ZAJMOWANEGO LOKALU, WCHODZĄCEGO W SKŁAD MIESZKANIOWEGO ZASOBU GMINY
Podstawa prawna: art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
wniosek o wydanie zaświadczenia o posiadaniu tytułu prawnego do zajmowanego lokalu lub
dowód wniesienia opłaty skarbowej
II. OPŁATY:
opłata skarbowa – 17 zł za wydanie zaświadczenia
Opłatę skarbową uiszcza się w formie bezgotówkowej na rachunek bankowy 92 1240 2092 9600 5055 5555 5555.
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
do siedmiu dni
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Gospodarki Komunalnej (symbol – BMK)
– tel.: 91-416-20-11 wew. 215, e-mail: gospodarka.komunalna@gryfino.pl
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Burmistrza Miasta i Gminy Gryfino.
opłata za odwołanie – nie pobiera się
VI. UWAGI:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Interesantów.