Sesja nr XXVI

UCHWAŁA NR XXVI/366/04 RADY MIEJSKIEJ W GRYFINIE z dnia 30 września 2004r.w sprawie zmiany budżetu gminy na 2004r oraz zmiany Uchwały Nr XXIII/314/04 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 22 czerwca 2004r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2004r.

    

UCHWAŁA NR XXVI/366/04
RADY MIEJSKIEJ W GRYFINIE
z dnia 30 września 2004r.
 

w sprawie zmiany budżetu gminy na 2004r oraz zmiany Uchwały Nr XXIII/314/04 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 22 czerwca 2004r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2004r.

Na podstawie art. 18 ust. 1 i 2 pkt. 4 i 9 lit. „c”, art. 58 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591, z 2002r. Dz. U. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, z 2003r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568 z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203) uchwala się, co następuje:

§ 1. Zwiększa się dochody gminy o kwotę 93.415 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
926     Kultura fizyczna i sport 93.415
92605   Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu 93.415
2701 Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł 93.415
OGÓŁEM 93.415

§ 2. Zmniejsza się wydatki gminy o kwotę 145.500 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
700     Gospodarka mieszkaniowa 71.500
70005   Gospodarka gruntami i nieruchomościami 71.500
4430 Różne opłaty i składki 71.500
 
754     Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 25.000
75405   Komendy powiatowe Policji 25.000
2320 Dotacje celowe przekazane dla powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między j.s.t. 25.000
 
851     Ochrona zdrowia 49.000
85154   Przeciwdziałanie alkoholizmowi 49.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 23.000
4270 Zakup usług remontowych 26.000
OGÓŁEM 145.500

§ 3. Zwiększa się wydatki gminy o kwotę 238.915 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
710     Działalność usługowa 30.000
71004   Plany zagospodarowania przestrzennego 30.000
4300 Zakup usług pozostałych 30.000
 
754     Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 25.000
75405   Komendy powiatowe Policji 25.000
6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych 25.000
 
758     Różne rozliczenia 41.500
75814   Różne rozliczenia finansowe 41.500
4430 Różne opłaty i składki 41.500
 
851     Ochrona zdrowia 49.000
85154   Przeciwdziałanie alkoholizmowi 49.000
2820 Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom 49.000
 
926     Kultura fizyczna i sport 93.415
92605   Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu 93.415
4211 Zakup materiałów i wyposażenia 33.415
4301 Zakup usług pozostałych 60.000
OGÓŁEM 238.915

§ 4. W uchwale Nr XXIII/314/04 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 22 czerwca 2004r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2004r. wprowadza się następujące zmiany:

  • §9. otrzymuje brzmienie:
    „§9. 1) Wyraża się zgodę na zawarcie przez Burmistrza Miasta i Gminy Gryfino umowy na dofinansowanie przedsięwzięcia pn. „Modernizacja Stadionu Sportowego przy Gimnazjum w Gryfinie” do kwoty 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) ze środków MENiS i zabezpieczenia prawidłowego wydatkowania tych środków w formie weksla „in blanco” Miasta i Gminy Gryfino na zasadach określonych w umowie i deklaracji do weksla.
    2) Realizacja zabezpieczenia następowała będzie z dochodów własnych gminy.” 

§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Gryfino.

§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

PRZEWODNICZĄCY  RADY

Zenon Trzepacz

 

U Z A S A D N I E N I E

  • 30.000 zł wniosek Wydziału Działalności Gospodarczej, Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami dotyczący przeniesień koniecznych do wykonania niezbędnych dodatkowych robót geodezyjnych;
  • 41.500 zł – w związku z wyrokiem Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego sygn. Akt SA /Sz818/02 z dnia 13 maja 2004r. w sprawie skargi Eugenii i Czesława Sewera na decyzję Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie utrzymującą w mocy decyzję Zarządu Miasta i Gminy Gryfino z dnia 21 kwietnia 2000r. ustalającą z urzędu jednorazową opłatę adiacencką z tytułu wzrostu wartości nieruchomości wynikłego na skutek jej podziału oraz decyzją SKO w Szczecinie uchylającą decyzję zarządu, Gmina jest zobowiązana do wypłaty na rzecz w/w osób zasądzonej kwoty;
  • 25.000 zł – przesunięcie środków z przeznaczeniem na zakup sprzętu biurowo-komputerowego dla Komendy Powiatowej Policji w Gryfinie, który zostanie przekazany w formie darowizny;
  • 49.000 zł – wniosek Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych dotyczący przeniesień środków z przeznaczeniem na dotację dla Towarzystwa Przyjaciół Dzieci na świetlice socjoterapeutyczne oraz dla „Caritas” na obiady dla bezdomnych;
  • 93.415 zł – Środki z PHARE na realizację projektu Nr 11/N/02 „Gryfino – 750 lat historii, która łączy”;

W celu realizacji przedsięwzięcia pn. „Modernizacja Stadionu Sportowego przy Gimnazjum w Gryfinie”, gmina ubiega się między innymi o dofinansowanie w/w zadania z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu kwotą 500.000 zł. W związku z powyższym należy zabezpieczyć środki w formie weksla „in blanco” właśnie do tej kwoty.

Sporządziła:
Jolanta Staruk

 
 

Szanowni Państwo!

W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych. Kliknięcie przycisku „Przejdź do serwisu” oznacza zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania serwisu.


Klauzula informacyjna ogólna

W związku z zapisami art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74 -100 Gryfino
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: burmistrz@gryfino.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: iod@gryfino.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu:
    1. realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017r., poz. 1875 ze zm.) oraz z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych), a także obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Gminy;
    2. zawarcia i realizacji umów;
    3. ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
    4. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
    5. w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
    1. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
    2. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą przetwarzanie odbywa się do czasu wycofania tej zgody.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy przetwarzanie odbywa się przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po zakończeniu i rozliczeniu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
    Ponadto w przypadku umów o dofinansowanie dane osobowe od momentu pozyskania przechowywane są przez okres wynikający z umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych.
  6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do treści danych oraz otrzymywania ich kopii na podstawie  art. 15 RODO;
    2.  prawo do żądania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO,
      w przypadku gdy:
      • dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na podstawie art. 17 RODO, w przypadku gdy:
      • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
      • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
      • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
      • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, w przypadku gdy:
      • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
      • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      • administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
    5. prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO, w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
      • przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
      • przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; 
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, którego podstawą prawną jest:
      • niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego  w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi bądź
      • niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.

      Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. W razie wniesienia sprzeciwu, administrator nie może już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
       

  7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
    Organem właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe, podanie danych osobowych jest dobrowolne albo jest wymogiem ustawowym lub umownym.
  10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Przejdź do serwisu